20091224
20091220
20091216
"Ölümler bürokrasiyi beklemiyor!
İşçi sağlığı ve iş güvenliği koşullarına uygun olmayan şekilde çalıştırıldıkları kot kumlama işi sonucu silikozis hastalığına yakalanan işçiler birer birer ölüyor. Silikozis, evde otururken, sokakta gezerken yakalanabileceğiniz bir hastalık değil. Bu bir meslek hastalığı, yani çalışma koşullarının sebep olduğu bir hastalık."
Kot Kumlama İşçileri Dayanışma Komitesi
İşçi sağlığı ve iş güvenliği koşullarına uygun olmayan şekilde çalıştırıldıkları kot kumlama işi sonucu silikozis hastalığına yakalanan işçiler birer birer ölüyor. Silikozis, evde otururken, sokakta gezerken yakalanabileceğiniz bir hastalık değil. Bu bir meslek hastalığı, yani çalışma koşullarının sebep olduğu bir hastalık."
Kot Kumlama İşçileri Dayanışma Komitesi
20091213
Bu yağmurda biraz "yaz" iyi geldi. Hatta içim açıldı. Paolo Nutini iyi ki yapmış bu şarkıyı. Klibini pek bir sevdim. Şeker bile sevmezken biraz "candy" istedim.
"just give me some candy before i go"
20091210
20091207
Bazen belediye otobüslerinden nefret eder hâle geliyorum. Ne vaktinde gelir, ne bir şey! Zam yaparken sıkıntı yok ama daha doğru düzgün hatları ayarlayamıyorlar. Belediyeciliği iki direk arasına bayrak asmak zanneden zihniyetle bu iş nereye kadar gidebilir ki? Arada metro, vapur gibi kurtarıcı seçenekler var da nefes alabiliyoruz. O da her yere değil maalesef.
20091205
Herkes fark etsin diye sokaklardaydık.
Pozitif Yaşam Derneği, İzmir Vosvos Sevenler Derneği, Ege Üniversitesi Bisiklet Topluluğu ve daha birçok gönüllü insan..20091204
Yapacak bir şeylerin olması harika ama insan bazen kendini de alıp gitmek istiyor. Çünkü bazen ne kadar uğraşsam da yetiş(tir)emiyorum. Tam anlamıyla ne aileme, ne arkadaşlarıma, ne de kendime vakit ayırabiliyorum. Daha okumam gereken onca makale ve kitap varken şimdi de bunları yazıyorum. Biraz silkelenmenin vakti geldi sanırım. Oysa sadece sıcacık odamda film izlemek istiyorum.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)

