20091204

Yapacak bir şeylerin olması harika ama insan bazen kendini de alıp gitmek istiyor. Çünkü bazen ne kadar uğraşsam da yetiş(tir)emiyorum. Tam anlamıyla ne aileme, ne arkadaşlarıma, ne de kendime vakit ayırabiliyorum. Daha okumam gereken onca makale ve kitap varken şimdi de bunları yazıyorum. Biraz silkelenmenin vakti geldi sanırım. Oysa sadece sıcacık odamda film izlemek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder