Fragmanını izlediğim günden beri gitmek istediğim "
Yukarı Bak"a nihayet kavuştum. Animasyonları zaten severdim de bu başka güzel olmuş. Şu an tepesinde balonlarla uçan -ki hastasıyımdır uçan balonların, çocukluğumdur direkt- bir evde olmak isterdim. İlk gideceğim yer Venezüela olmazdı ama o ayrı!

I ♥ Pixar