20091123

Efes Pilsen Blues Festivali son konserini (20-21 Kasım) yine İzmir'de verdi. Bu sene bilet alamadım diye biraz canım sıkılıyordu ama gelen sanatçıları tanımadığım için çok da üstünde durmamıştım. Derken pazar günü aldığım bir telefonla festivale gitme şansını tekrar yakaladım! Yaklaşık bir ay önce üye olduğum Hayatı Doldur tarafından davetiye kazanmıştım ve üstelik sınırsız yeme-içme hakkıyla beraber! Bir konser bedava olur da bu kadar mı güzel olur :)

Teşekkürler Efes Pilsen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder