skip to main
|
skip to sidebar
je m'en fous
20100131
Barış Manço'nun en sevdiğim şarkısıdır.
Bir diğeri için bkz: Little Darling.
20100129
Direnişte 45.gün
Desteklemek için siz de bir şeyler yapabilirsiniz.
Oradan
ya da
buradan
20100127
J.D.S.
20100126
Vatkalar geri döndü!
Nalet gelsin.
20100124
"Vurulduk ey halkım unutma bizi!"
20100118
Sireli Yeğpayrıs
!
20100117
İki güzel ses. Akşam akşam ne de iyi geldi öyle sakin sakin.
İçinde ölüm geçen şarkılardan hoşlanmam genelde ama bunda pek sıkıntı vermiyor.
20100108
Gönüllü sınav eşlikçisi oldum!
Sadece 3 sınavda eşlik edebileceğim onlara
Fakat bu bile çok güzel.
20100103
"It has snowed more than 40 hours in Montreal since Lhasa's departure."
20100102
Karar verdim büyüyünce
Lady GaGa
olacağım.
20100101
Zapatist hareket 16 yaşında!
fotoğraf: Dylan A.T. Miner
"
Biz yüzümüzü görünmek için kapattık
."
Daha Yeni Kayıtlar
Önceki Kayıtlar
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
Archives du Blog
Ocak
(2)
Ocak
(11)
Aralık
(10)
Kasım
(9)
Eylül
(8)
Temmuz
(9)
Haziran
(10)
Mayıs
(11)
Nisan
(12)
Mart
(13)
Le Roi de Cœur
Profilimin tamamını görüntüle
Cherche et Trouve