skip to main
|
skip to sidebar
je m'en fous
20100117
İki güzel ses. Akşam akşam ne de iyi geldi öyle sakin sakin.
İçinde ölüm geçen şarkılardan hoşlanmam genelde ama bunda pek sıkıntı vermiyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Archives du Blog
Ocak
(2)
Ocak
(11)
Aralık
(10)
Kasım
(9)
Eylül
(8)
Temmuz
(9)
Haziran
(10)
Mayıs
(11)
Nisan
(12)
Mart
(13)
Le Roi de Cœur
Profilimin tamamını görüntüle
Cherche et Trouve
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder