20100117



İki güzel ses. Akşam akşam ne de iyi geldi öyle sakin sakin.
İçinde ölüm geçen şarkılardan hoşlanmam genelde ama bunda pek sıkıntı vermiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder