20091116

Fragmanını izlediğim günden beri gitmek istediğim "Yukarı Bak"a nihayet kavuştum. Animasyonları zaten severdim de bu başka güzel olmuş. Şu an tepesinde balonlarla uçan -ki hastasıyımdır uçan balonların, çocukluğumdur direkt- bir evde olmak isterdim. İlk gideceğim yer Venezüela olmazdı ama o ayrı!


I ♥ Pixar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder