skip to main
|
skip to sidebar
je m'en fous
20091213
Bu yağmurda biraz "yaz" iyi geldi. Hatta içim açıldı.
Paolo Nutini
iyi ki yapmış bu şarkıyı. Klibini pek bir sevdim. Şeker bile sevmezken biraz "candy" istedim.
"just give me some candy before i go"
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Archives du Blog
Ocak
(2)
Ocak
(11)
Aralık
(10)
Kasım
(9)
Eylül
(8)
Temmuz
(9)
Haziran
(10)
Mayıs
(11)
Nisan
(12)
Mart
(13)
Le Roi de Cœur
Profilimin tamamını görüntüle
Cherche et Trouve
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder