20091213

Bu yağmurda biraz "yaz" iyi geldi. Hatta içim açıldı. Paolo Nutini iyi ki yapmış bu şarkıyı. Klibini pek bir sevdim. Şeker bile sevmezken biraz "candy" istedim.


"just give me some candy before i go"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder