"Ölümler bürokrasiyi beklemiyor!
İşçi sağlığı ve iş güvenliği koşullarına uygun olmayan şekilde çalıştırıldıkları kot kumlama işi sonucu silikozis hastalığına yakalanan işçiler birer birer ölüyor. Silikozis, evde otururken, sokakta gezerken yakalanabileceğiniz bir hastalık değil. Bu bir meslek hastalığı, yani çalışma koşullarının sebep olduğu bir hastalık."
Kot Kumlama İşçileri Dayanışma Komitesi
20091216
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder