20091207
Bazen belediye otobüslerinden nefret eder hâle geliyorum. Ne vaktinde gelir, ne bir şey! Zam yaparken sıkıntı yok ama daha doğru düzgün hatları ayarlayamıyorlar. Belediyeciliği iki direk arasına bayrak asmak zanneden zihniyetle bu iş nereye kadar gidebilir ki? Arada metro, vapur gibi kurtarıcı seçenekler var da nefes alabiliyoruz. O da her yere değil maalesef.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder