Bu haftanın şarkısını da ekleyelim de önümüze bakalım yahu. Geçen hafta açılışı güzelim Balkan ezgileriyle yapmıştık. Çok uzaklaşmadan hemen biraz da Yunan'a geçelim. Grubumuzun adı Imam Baildi. Yemeğini de severim zaten. Afiyetle dinleyelim.
20090308
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder