20090307

İzmir’de bir esnaf lokantası var ki..
Gidenler bilir “Bizim Lokanta”yı. Tüm porsiyonlar az. Zaten az da olmasa bitmez bir tabak dolusu yemek. Sebze tabağı ve balık çorbası aslarım arasında, tazecik kepekli ekmeğini de unutmuyoruz tabii. Zeytinyağı Kemalpaşa’dan geliyormuş, öyle söyledi İsmail abi. Müşterisi çok, bereketi bol. Küçücüktür, yemeğini yiyen hemen kalkar ki oturmak için ayakta kuruk oluşturanlara yer açılsın. Bekleme yapılmaz. 11.30 gibi servise başlar 14.30' da yemeye bir şey bulursan şanslısın demektir. Üstelik bir öğünü 3-5 liraya rahatlıkla kapatırsın.

“Yemeğin ilacın, ilacın yemeğin olsun” yazar duvarında.

Afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder