
Birkaç sene önce Olimpos'a gitmiştim -ki o konuya daha sonra değineceğim- oturduğumuz barda bir müzik çalmaya başladı. Daha önce duymadığım bir ses, merak edip kim olduğunu sordum ama bardaki çocuk ismi g.tünden uydurduğu için bulamamıştım. Birkaç sene sonra adının Onur Uzunismail olduğunu öğrendim. Sahne adı ise Onor Bumbum. Kendi web sitesi güzel olmuş bence. Ayrıca myspace'te de sayfası var; bu 1, bu 2, bu da 3.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder