20090410

İşte benim yeni oyuncağım: Olympus Trip 35.

fotoğraf: S. GENÇ

Dün babamın verdiği Canon’u yaptırmaya gitmiştim Ahmet abiye. Bunun işi uzun dedi ben de objektifi kullanabileceğim başka bir kasa almaya karar verdim. O vakte kadar da elim boş kalmasın diye -sağ olsun- bu makineyi verdi bana. Hiç aklımda yoktu aslında Olympus almak ama deneyeceğiz artık.

Filmi taktım, bittiğinde fotoğraflar nasıl çıkacak heyecanla bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder