İşte benim yeni oyuncağım: Olympus Trip 35.
Dün babamın verdiği Canon’u yaptırmaya gitmiştim Ahmet abiye. Bunun işi uzun dedi ben de objektifi kullanabileceğim başka bir kasa almaya karar verdim. O vakte kadar da elim boş kalmasın diye -sağ olsun- bu makineyi verdi bana. Hiç aklımda yoktu aslında Olympus almak ama deneyeceğiz artık.
Filmi taktım, bittiğinde fotoğraflar nasıl çıkacak heyecanla bekliyorum.
20090410
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder