Bandoları hep sevmişimdir. Belediye bandosu olsun veya askeri bandolar olsun, onların ellerinde her müzik başka güzel oluyor. Söz gelişi, bizim burda her cuma çarşıda mini konser verirler -kırmızı kırmızı- ve ben bayılırım orda onları dinlemeye, kalabalıkla birlikte coşmaya. Ne güzel!
Yaşasın bandolar!
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder