skip to main
|
skip to sidebar
je m'en fous
20110107
Tam da şu an Bodrum'da olsam
Biraz deniz biraz uyku olsa
Mor-beyaz begonviller olsa
Malibu da yanında..
fotoğraf: Emir Özşahin
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Archives du Blog
Ocak
(2)
Ocak
(11)
Aralık
(10)
Kasım
(9)
Eylül
(8)
Temmuz
(9)
Haziran
(10)
Mayıs
(11)
Nisan
(12)
Mart
(13)
Le Roi de Cœur
Profilimin tamamını görüntüle
Cherche et Trouve
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder