20090722

Sevgili hocam Yaşar Uysal'ın da dediği gibi, ne aşağılık bir durum ki eskiden hayvanlardan korunmak için barınaklar yapılırken şimdi insanlardan korunmak için rezidanslar yapılıyor!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder