20090301

Yeni güne yeni müzik gerek.


Bir mani olmaz da hazırlayabilirsem her haftaya bir şarkı seçeceğim. İlk olarak Sırbistan'dan "Boban i Marko Marković Orkestar" ile başlamak istedim. Baba-oğul çok güzel çalıp, oynatıyorlar. Haydi bakalım o zaman.. Şinanari narina narinayna...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder