Zaten bir "mayıs"ı, bir de "eylül"ü seviyorum. Yani bir "ilk", bir de "son" bahar! Yeniden başlamak gibi her ikisi de! Hatta eylülü çocuğuma isim olarak bile verebilirim ama mayıs olmaz. Bizim orda mayıs diye sığır gübresine derler çünkü.
Konudan sapmayalım ve o yüzden bu ayın ilk pazarında -yine- güzel bir şarkı verelim. Hava da çok güzel, hazır güneş de var. Tiril tiril bir şey olsun. Koop, Ane Brun ile söylesin o zaman; Koop Island Blues!

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder