20090514

Eskiden ilk ya da ortaokulda anket defteri doldurma alışkanlığı vardı. Tüm sorularını benim yazdığım bir defter de ben hazırlamıştım. Böyle bir tezgâh hazırlanmasının tek sebebi sevdiğin kız ya da oğlan çocuğu hakkında bilgi almak ya da seni sevdiğini itiraf ettirmekti ki artık o da rahatlasın sen de!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder