20090527
Bu ara eskilerden gidiyorum hep. Ortaokuldayken gazeteler kuponla cep telefonu dağıtırdı. En çok Nokia 5110, Ericsson T10 ve Alcateller kalmış aklımda. Nokyaların renk renk kapakları olurdu hatta. Sonra manasız bir şekilde –kız erkek fark etmeden- birbirine durmadan çağrı atmak vardı ya da kamuya açık alanlarda zil sesi melodilerini –seviye5te- teker teker dinlemek filan. Artık yok neyse ki.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder