20090401

Ucundan tutmuş bi balığın

almış başucuna koymuş
her gece denizi görebilmek için rüyasında.
ve kırık dökük bi aşkı
en "bitmiş" yerinden alıp beyaz kağıtlarının arasına koymuş
sence niye?


Birkaç sene önce Faika Hanım'ın eski blogunda okumuştum ilk kez bu şiiri. Sonra diğerlerini de buldum. Şiirin sahibi Özlem Tutar. En az bu kadar güzel cümleleri, şiirleri var. Ne mutlu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder