20090403

Şu polaroid filmleri bu kadar pahalı olmasa çok şahane olacak. Hayır geçen sene 10 lira verip makineyi aldık, şimdi fotoğraf çekebilmek için her seferinde 30-40 lira veriyoruz. Olmaz ki yahu! Gerçi yine de bir daha film üretmeyeceklerini öğrendiğimden beri bu durumu takmıyorum. Lütfen bitmesin, gitmesin!

Save Polaroid!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder