
Misal piyangodan para çıksa şimdi ilk gideceğim yer Küba olurdu her halde. Fidel ölmeden öyle çok istiyorum ki gitmeyi. Ölürse de yapacak bir şey yok tabii, baş sağlığına gideriz artık. Hayır o değil Kübalı olsam bu kadar severdim sanırım, öyle yakın hissediyorum yani. Bir gitsem sonrası kolay zaten. Önce Batum, derken Ibiza, üstüne bir de Capetown. Kıtadan kıtaya başlarım seyahate.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder