20090325

Ömer gibi benim de “kitapların arasında en sevdiğim: atlas. Açınca insan nefes alıyor”. Bu yüzdendir ki gezmeye doyamam ve o leylek havadan hiç inmez.


Misal piyangodan para çıksa şimdi ilk gideceğim yer Küba olurdu her halde. Fidel ölmeden öyle çok istiyorum ki gitmeyi. Ölürse de yapacak bir şey yok tabii, baş sağlığına gideriz artık. Hayır o değil Kübalı olsam bu kadar severdim sanırım, öyle yakın hissediyorum yani. Bir gitsem sonrası kolay zaten. Önce Batum, derken Ibiza, üstüne bir de Capetown. Kıtadan kıtaya başlarım seyahate.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder